Müşteri Deneyimi Politikamız


Şirketimiz, çalışmalarını her zaman müşteri odaklı yürütmüş, onlara eşsiz bir müşteri deneyimi sunmayı temel amaçlarından biri olarak benimsemiştir. Müşterilerinin beklentilerini karşılayabilmek için, araştırma ve görüşmeler ile iç görü elde ederek, müşterinin kalbine odaklanmaktadır.

Şirketimiz, proaktif ve kişiselleştirilmiş CRM sistemiyle, yaşanan sorunlara özel entegrasyonlar yapmaktadır. Mükemmel müşteri deneyimi için, temas noktalarını belirler, yaşanan sorunların ortadan kaldırılması ve tüm süreçlerde müşterinin yolculuğunu sorunsuz geçirmesi için, yeni kanallar ile bu temas noktalarının gelişimini destekler.

Şirketimiz, verimliliğini arttırabilmek ve gelişime açık alanların tespit edilebilmesi için, kullandığı tüm sistemlerde sürekli olarak iyileştirmeler gerçekleştirmektedir.