Hakkımızda

Hakkımızda

Hakkımızda

Geniş ürün portföyüyle müşterilerinin her konuda destekçisi... Alanında uzman ve eğitimli çalışanlarıyla profesyonel ürün ve destek hizmeti...

Fırsat eşitliğine önem veren, çalışma koşullarını bu doğrultuda planlayan... Yumuşak kapama kondenstopunda Dünyada 2. Türkiye’de 1. Sırada

‘NORDSTEAM’ markası ile geleceğe iyi bir yatırım yapmayı hedefleyen Pnosan Grup, Türk malı ve CE sertifikalı buhar armatürlerinin yanında, tesisat ekipmanları ve her türlü teknik malzemeyi de stoklarında hazır bulundurmaktadır. Dünyada kabul görmüş, uluslararası test kuruluşlarından onaylı NST-Nordsteam markalı ürünleri Türkiye ve Dünya pazarlarına sunmaktan onur duymaktadır.

30 yıllık yolculuğunda önceliklerine önem veren bu şirket, tesisat hattında kontrolün sizin elinizde olması için çalışmalarına devam etmektedir. Şirketimizin asıl meselesi; global pazarda ülkemizi kusursuz olarak temsil ederken, dünya genelinde tanınan, sektöründe öncü bir şirket olmaktır.

Vizyon, Misyon ve Değerler


Vizyon : Endüstriyel vana üretiminde Dünyada lider markalardan biri olmak


Misyon : Sürdürülebilir ve yenilikçilik anlayışıyla ürün ve hizmetler üretmek


Değerler :

Devamlılık

Verimlilik

Erişilebilirlik







Kalite Politikamız

Şirketimiz endüstri sektöründe sahip olduğu üretim tecrübesi, yüksek teknik bilgi birikimine sahip deneyimli ve nitelikli iş gücü ile Türkiye'de önde gelen kuruluşlar arasında yer almaktır. Şirketimiz yapısı gereği sürekliliği hedeflemekte ve altyapısında vazgeçilmez unsurlar bulundurmaktadır. Şirketimizin kalite politikası;

- Müşterilerimizin talep ve beklentilerini karşılayacak kaliteli ürün ve hizmetler üretmek

- Satış öncesi ve satış sonrası teknik destek sağlayarak, müşteri memnuniyet yolculuğunun devamını sağlamak

- Tüm ürün gamlarında öncü bir kuruluş olma isteğiyle kalite yönetim sistemlerinin tüm gerekliliklerini gerçekleştirmek ve sürekli iyileşmesini sağlamak

- Ürünlerimizin, ulusal / uluslararası standartlara ve yasal mevzuata uygunluğunu sağlamak, sürekliliğini temin etmek

- Kaliteli üretim gerçekleştiren çalışanlarımızın iş sağlığı ve güvenliğini ön planda tutarak mesleki ve sosyal gelişimini, sorumluluk öz bilincini, sürekli eğitim programları ve aktiviteler ile desteklemek

Üretim Politikamız

Şirketimiz, kalite olgusunu üretimin bir sonucu olarak değil, bir başlangıcı olarak görmektedir. Buna paralel olarak üretim konusunda hassas bir bilinç ile çalışmalarını yürütmektedir. Üretim alanındaki başarılarımızı geleceğe katabildiğimiz değerler olarak düşünerek çalışmalarımıza yön vermekteyiz.

Ürün gamımızı, müşterilerimize sunmadan önce kalite-kontrol departmanımızdan geçiriyoruz. Müşterilerimize, kullanımına uygun ürün ve hizmetler sunabilmek için titizlikle çalışıyoruz. 

Üretim politikamıza ek olarak, altyapı çalışmalarımızı kaliteli üretime uygun olarak entegre etmeye çalışıyoruz. Müşterilerimizin taleplerini en kısa sürede karşılayabilmek için üretim esnasında periyodik olarak analizler yapıyoruz. Üretim standartlarımızı sürekli yeniliyor ve geliştirmek için çaba gösteriyoruz.

Çevre Politikamız

Şirketimiz, sürdürülebilir çevrenin korunması ve iyileştirilmesini genel amaç olarak benimsemiştir.


Bu amaç için;

- Üretim hattındaki, tüm operasyon ve ürünlerinde, çevresel faktörleri gözden geçirerek faaliyetlerini yürütmekte

- Çevresel açıdan sürdürülebilir olmaya çalışmakta

- Çevreyle ilgili her mevzuata ve idari düzenlemelere uymaktadır.

Verimlilik, sürdürülebilirlik ve AR-GE konularında bilinçli olduğu kadar, enerji, su ve doğal kaynak tüketiminde de bilinçli davranmaya çalışmaktadır. Atıkların azaltılması, yeniden kullanımı, geri dönüşümü ve geri kazanımı için gerekli çalışmaları yürütmektedir.

Müşteri Deneyimi Politikamız

Şirketimiz, çalışmalarını her daim müşteri odaklı yürütmüş, eşsiz bir müşteri deneyimi sunmayı temel amaçlarından biri olarak benimsemiştir. Müşterilerinin beklentilerini karşılayabilmek için araştırma ve görüşme yaparak, elde ettiği iç görülerle müşterinin kalbine dokunmaktadır.

Şirketimizin proaktif ve kişiselleştirilmiş CRM sistemi sayesinde yaşanan sorunlara özel entegrasyonlar yapılabilmektedir. Eşsiz bir müşteri deneyimi için temas noktaları belirlenmektedir.

Müşteri tarafında yaşanan sorunların hızlı çözümü ve mutlu müşteri olgusu için yeni kanallarla temas noktalarının gelişimi desteklenir.

Şirketimiz, verimliliğini arttırabilmek ve gelişime açık alanların tespitini sağlayabilmek için kullandığı tüm sistemlerde sürekli olarak iyileştirme yapmaktadır.